2016. június 14., kedd

Teszek egy próbát a koreai kozmetikumokkal

Mivel már nagyon sok jót hallottam a koreai kozmetikumokról, illetve egy számomra hiteles szépítész kolléganő is dicsérte őket, úgy gondoltam, én is teszek velük egy próbát.



Azt gondolom, hogy a blog életében is konzisztens, hogy pont egy ilyen bejegyzés következzen, hiszen legutóbb fél éve pont ott hagytam abba az írást, amikor igencsak elkezdett romlani a bőröm állapota - erről szóltak az aknés bőr témában készített videóim is.

Pont ennek okán kaptam jó pár hasznos (és persze temérdek kéretlen) tanácsot is.

De valahogy a koreai bőrápolás és a kozmetikumaik bogarat ültettek a fülembe. És amikor pont egy olyan lány javasolta, és írta, hogy bevált neki, aki töviről hegyire ismeretlenül is bízott bennem annyira, hogy megosztotta velem a saját történetét, ráadásul ő is egy nagyon tehetséges sminkes kollegina, úgy gondoltam, bizalamat szavazok, és én is megrendelek pár terméket.

A www.bbkrem.hu oldalon itthon is hozzá lehet már jutni pár bloggerek által is agyon dicsért márkához.

A rendelés egyszerű, az ügyfélszolgálat segítőkész, a termékeket hiánytalanul megkaptam, szóval minden rendben van velük.

Most már csak a hatásra leszek kíváncsi. Úgyhogy hamarosan erről is beszámolok majd nektek!

Első körben nekem a Missha BB krémjére és pár csiga-méh hatóanyagú és aloe-propolisz hatóanyagú Benton termékre esett a választásom - mivel a termékleírások szerint az aknés, heges, sebes és értékeny bőrt ezek regenerálják leghatékonyabban. Bíztató, hogy számos vásárlói vélemény is van fent az oldalon, és azok szerint is igen pozitívak az eddigi eredmények.

Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Mi a véleményetek a koreai kozmetikumokról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése