2016. június 21., kedd

Nyári reggeli rutin - azaz fényvédelem és BB krém

Az én arcom még mindig nem az a hű de szalonképes a maga natúr verziójában. Így nyáron is szükségem van némi fedésre, ugyanakkor a nagy meleg miatt érdemesebb ilyenkor egy könnyebb textúra mellett döntenünk. Én egy BB krém mellett voksoltam legutóbb, amikor is a BB krém webshopban a Missha Perfect Cover BB Cream-jét emeltem le a virtuális polcról.




Eddig elégedett vagyok. Picit túl világosat választottam (13-as árnyalat), mert rettegtem, hogy a szám szerint következő már sötét lenne, de hála az égnek van annyi alapozó nálam kéznél (egy sminkesnél miért is lenne ez másképp??), hogy tudok keveréssel annyit módosítani rajta, hogy pont passzoljon a színe a bőrömhöz.

A fedése közepes, az illata isteni (tényleg nagyon kellemes), elég sok gyulladáscsökkentő és más kedvező összetevő van benne (cink, kollagén, alga, kamilla, makadámia olaj, kaviár kivonat...stb.), ami nálam favorit és praktikus is az aknés bőröm miatt.
A fényvédelem pedig atombiztos, mivel SPF 42-vel büszkélkedhet.
A pumpás kiszerelés szerintem szuper döntés volt a gyártó részéről, engem megvettek vele, nagyon tetszik.

Úgyhogy ez a kis krém nem okozott csalódást, Andinak ezúton is köszönöm az ajánlást, hogy az ő bíztató szavára ki mertem próbálni végre :) Igazán könnyed viselet - nekem, aki megszokta, hogy mindig alapozóval mászkál (aki nem sminkeli magát semmivel, nem biztos, hogy ugyanez lesz a véleménye).

A koreai kozmetikumoknak és egy új Bioderma terméknek köszönhetően a T zóna kifénylését is sikerült minimálisan ugyan, de mérsékelnem a jobb napokon, erről majd egy későbbi bejegyzésben részletesen is írok!

A képen látható kis ecsetet (vagyis inkább kefét) még most tesztelgetem, leginkább a kabukikhoz tudnám hasonlítani. Én egy olcsóbb kínai verziót választottam kipróbálásra, de ezt is kifejtem majd nektek itt a blogon.

Addig is élvezzétek a jóidőt és a magas faktorszám legyen veletek! :)

1 megjegyzés: