2016. január 3., vasárnap

Aknés bőr - az én sztorim és egy szuper alapozási rutin

Sziasztok!
A mostani bejegyzésben 2 videó fog szerepelni. Mindkettő arról szól, hogy egy életmódbeli változás, egy hormonális változás milyen durván tud hatni a mindennapjainkra, a külsőnkre. Az aknés bőr lesz a téma, ami - a látszat ellenére - engem is személyésen érint, azonban törekszem rá, hogy ez a mindennapjaimat a legkevésbé zavarja. Magamon mutatok be mindent.



Nem volt könnyű elkészíteni ezt a két videót, de talán így érthetőbb maga a probléma és ha a továbbiakban lesz kérdésetek, írjatok nyugodtan.
Bízom benne, hogy helyén tudjátok majd kezelni, és így sokkal intelligensebben álltok majd hozzá minden olyan személyhez, akit ez érint, illetve csak remélni tudom, hogy lesz olyan is, akinek személyes okok miatt lesz hasznos. Ez nyilván az én esetem, az én napi rutinom, de talán lesz benne számotokra is újdonság, és nem fogtok megvetni az őszinteségemért, és nem fogtok lenézni a kendőzetlen valóságért! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése